АМБАСАДОР БРЕНДУ: ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ПРЕДСТАВНИК
Амбасадор – хто це?
Розібрати поняття «амбасадор» (в російській вимові наголос ставимо на «о») не важко, хоча воно і не звичне. Говорячи про слові, – це синонім таких виразів, як: «представник» або «посланець», а з англійської ambassador більш точно перекладається як «посол».
Амбасадор – це фігура, яка позиціонує бренд на дипломатичному рівні, тобто демонструє стиль, концепцію, місію компанії своїми діями, що підкреслюють якість продукції.
Амбасадор бренду
Словом «амбассадор» в сучасному бізнесі, в якості офіційного «посла», частіше позначають відому, популярну особистість (наприклад актора або, що більш ефективно, – успішного блогера).
Фігура з широкими масштабами популярності, значною кількістю передплатників у соцмережах або високим рейтингом у мас-медіа, представляючи великий бренд, дає серйозні підстави вважати, що якість продукції та послуг цього бренду не викликає і не може викликати сумнівів.
Однак, розуміння відповідальності «бути амбасадором», можна розглядати в декількох масштабах: наприклад легендарна німецька тенісистка Штеффі Граф виступала в якості амбасадора фірми «Adidas», а чудовий Лео Мессі чудово співпрацював у якості посла для виробника продукції «Lays».
Але пропозицію представляти яку-небудь компанію на ринку не обов'язково має бути рівня «селебрітіз» з самого Олімпу світової популярності.
Как партнерство в ключе «амбассадор» может быть эффективным на уровне компании или производственного объединения, например, в рамках фабрики по изготовлению обуви?
Рассмотрим далее.
Амбассадор на практике
Что это значит на практике – быть официальным представителем? Что значит быть амбассадором компании «Style Shoes», какие условия и преференции это несет за собой?
Во-первых, это участие в рекламе (съемки, предоставление модельных услуг, выступление на экспо и конференциях от имени «Style Shoes»), т.е. – возможность быть «лицом бренда».
Но не только.
Амбассадор это и определенная ответственность, поскольку соискатель на звание «посла» становится примером для подражания, способным постоянно демонстрировать эталонное поведение во всем, – от сферы общественной деятельности до узкого круга в пространстве личной жизни.
Представим, что, будучи амбассадором солидной компании, блоггер или спортсмен вдруг попадается на допинге или пьяным управлением авто? Разумеется, подобные ситуации могут крепко навредить бренду, который представляет эта нанятая знаменитость.
Оптимизируем масштаб выгодно: амбассадор на уровне «клиент – компания»
Компания «Style Shoes» ищет амбассадоров бренда:
- Если вы активно ведете аккаунты в соцсетях
- Умеете привлекать траффик и завоевывать внимание аудитории
Выгодное предложение для вас – рассмотрите себя в качестве эксклюзивного представителя «Style Shoes»:
- Стань амбассадором бренда
- Рассказывай о компании в медиа-формате
- Получай эксклюзивные подарки от «Style Shoes»
Для этого важно изучить условия предоставления полномочий амбассадора «Style Shoes», заполнить анкету-заявку, связаться с ответственными менеджерами и уточнить детали будущего плодотворного сотрудничества!
- Як швидко зняти втому з ніг?Сучасні темпи суспільства змушують нас активно досягати своїх цілей, дуже часто і тривало, при цьому, ми знаходимося на ногах: з роботи на роботу, з об'єкта на об'єкт, відвідування клієнтів і багато іншого. Ходити доводиться багато.Як швидко зняти втому з ніг?
- Що носити навесні 2021 року. ТенденціїМінлива мода – монітор усіх гучних віянь сучасного соціуму. Актуальні сезони впливають на рішення, які будуть застосовані у наступних сезонах. Буквально – формують їх і настрої стають опорою для топ-трендів.Що носити навесні 2021 року. Тенденції